nokatosmspblogg

Direktlänk till inlägg 12 april 2013

Halloj!!:)

Av Joseifn - 12 april 2013 19:19

Tjena bloggen!!  Nu ärre äntligen fredag och då sitter man vid datan och äter chokladkanin:3 Asså ja haringt att skriva om msp längre!:c sååå...ja tänkte att ja skulle blogga om mitt liv irl! Fast i en annan blogg ofc•_• Ja skriver ett inlägg om min blogg lite senare(när den är gjord) och vad den heter m.m Ja vet att denna blogg inte blev så lyckad men de får gå iaf   Venneh va ja ska göra mer...ajja..herrå!!  Kmr sakna er!!  Ajja...vi ses fhv(förhoppningsvis) i min andra blogg elr på msp   såå...herrå!!  //Nokato

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Joseifn - 10 april 2013 20:04


Tja tja alla!    Jag har fått frågan om ja kan vis mig själv irl av en vän på msp och ja sa att ja skulle tänka på de. Och nu har ja gjort de!   Ja har bestämt att ja kmr lägga upp en bild på mig som ja tog idag, precis nu.    Ja heter Josefin irl ...

Av Joseifn - 8 april 2013 18:27


Hej hej alla!!! :D Ja hade tänkt visa en "film" ja gjorte hos farmor i påsk!! 8)   Ja har klassat den som komedi men ni får tycka vad ni vill!! xD Om ni tittar ofc :/      Ajja...xD Här kmr den!    Min syrra förstör, vilket är jätte tråkigt   M...

Av Joseifn - 18 mars 2013 18:53

Asså!! AARGGHH!!! Vill bah skrika!(hehe, gjorde precis deh:3) Ajja...till saken! Ja stör mig SKIIT mkt på folk som är så j*wla elaka!! Som man mst rapportera!! Har typ "träffat" ngra på msp som är sånna:/ Ajja....ville bah få ur mig deh Ajja, tbx t...

Av Joseifn - 17 mars 2013 18:07

Hej hej!! Idag har de vart en slapp dag... Inget har hänt typ...utom att ja & jonna har blivit sams me kingen/<3 igen:) Inget mer bråk fhv(förhoppningsvis)   Ajja.....lyssnar lite på musik & mspar lite   Detta blir ett kort inlägg för nu ska ja ms...

Av Joseifn - 15 mars 2013 18:31


Heyy!! Har precis loggat in på msp & spammar sönder en ab som min kompis ska ta bort   hehehe! Lite bilder från aben     Spammade sönder aben som ni ser xD typ alla kommentarer är mina  Skrev ALLA gubbar man kan göra på msp i 2 kommentarer & de blev ...

Presentation


Hej och välkommen till min MSP Blogg!:)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vem är bäst?
 Yohio
 Eric Saade
 David Lindgren
 Lena Ph
 Abba
 Justin Bieber
 One Direction
 Bruno Mars
 Ross Lynch
 Taylor Swift
 Kelly Clarkson
 Lady GaGa
 Beyonce
 Sofijah
 Skrillex
 Danny
 Miley Cyrus
 Demi Lovato
 Pernilla Wahlgren
 Annan

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards