nokatosmspblogg

Alla inlägg under februari 2013

Av Joseifn - 21 februari 2013 20:28

Heyy alla! Idag har ja ingt att blogga om så detta blir ett kort inlägg. 

   Först tänkte ja prata om MSP,som vanligt^^   Jo asså Jonna_sissi(blogg: mspjonna-sissi.bloggplatsen.se) skulle gifta sig idag me kingen/<3(ni kan se på jonnas blogg) men hon loggade nt in idag!   Asså OMG!! Men ja ska försöka prata vett i henne imöra!   Aja...annars har deh nt hänt ngt för tillfället,tråkigt nog... Ja har ännu nt fått ngn pv men massa vänfrågningar! Tror nt ja vågar gå in i ett till chattrum!;) Närrå men om ni har msp kan ni väl kolla min nya ab(artbook)? Den heter "VIP?? Vad är det bra för?" och loveita är ni snälla;* Elr ja tror den heter så iaf...  Äsh ngt liknande iaf;)

Hehe...inlägget blev ganska långt ändå;)   Aja...;*Puss på er och Herrå!  //Nokato

Av Joseifn - 20 februari 2013 19:52

På Jonnas blogg(Mspjonna-sissi.bloggplatsen.se) har hon gjort ett inlägg om att hon nt kan lita på en som heter Noah. Och ja vet det samma ja meh! Vem ska ja lita på? På Jonna elr Noah? På mig elr ingen? Snälla svara mig!! Och om du ser detta Jonna, så ber jag om ursäkt för att ja nt tror på dig!  

 

Men jag vet nt vem som talar sanning!(Vem gör det utom ni?  ) Aja...ska spela msp nu.... Herrå!  //Nokato

Av Joseifn - 19 februari 2013 18:52

Jaha! Som de står i rubriken; Msp,Msp och ännu mer Msp!8D Idag har ja bara spelat msp typ hela dagen!  

  Jag har oxå vart meh Jonna_Sissi! 8) För att komma till hennes blogg klicka HÄR! Vi har NÖRDAT msp hela dagen^^

Aja! Kmr kanske lägga upp ngt mer sen!     Herrå!  //Nokato

Av Joseifn - 18 februari 2013 20:53

Hade inget att göra så ja ville bara säga Godantt till er alla!  

Ska chatta lite på kik innan ja ska sova oxå!xD Aja!   Herrå & Gonatt!   //Nokato

Av Joseifn - 18 februari 2013 19:38

Hej igen! Idagpå MSP hade vi party i gallen(gallerian)! Och de va ju kul ända tills alla gick utom jag. :( Aja,sånt är livet.

Här är en bild när vi har party!  

   Som ni kankse ser har jag censuerat namn och annan text men det är bara för att ingen ska bli arg på ett ja "delar ut" deras namn o.s.v

 

Jag har oxå blivit singel, igen  Tydligen var det jag som hade gjort slut men det var nt ja! Om ngn undrar

 


Men nu har jag blivit kär igen!   Fast han far redan en tjej då men ändå!  


Aja! Ska spela mer MSP nu! Herrå!  //Nokato

Av Joseifn - 14 februari 2013 20:53

  

Mitt första inlägg!! 8D Och min proflbild oxå!


Om ja kan kommer ja lägga ut min första MSP video! För den som nt vet vad MSP är så är det ett onlinespel som heter MovieStar Planet. Klicka HÄR för att komma dit!;)


   Herrå!  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och välkommen till min MSP Blogg!:)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vem är bäst?
 Yohio
 Eric Saade
 David Lindgren
 Lena Ph
 Abba
 Justin Bieber
 One Direction
 Bruno Mars
 Ross Lynch
 Taylor Swift
 Kelly Clarkson
 Lady GaGa
 Beyonce
 Sofijah
 Skrillex
 Danny
 Miley Cyrus
 Demi Lovato
 Pernilla Wahlgren
 Annan

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards